دانـلـود مـداحـی و  تـــواشـــیــح

دانـلـود مـداحـی و تـــواشـــیــح

وبلاگی برای دانلود مداحی ، تواشیح ، صدای زنگ مذهبی ، کدهای پیشواز مذهبی ، تلاوتهای مجلسی قرآن، اذان ، دعا و مناجات و ...
دانـلـود مـداحـی و  تـــواشـــیــح

دانـلـود مـداحـی و تـــواشـــیــح

وبلاگی برای دانلود مداحی ، تواشیح ، صدای زنگ مذهبی ، کدهای پیشواز مذهبی ، تلاوتهای مجلسی قرآن، اذان ، دعا و مناجات و ...

دانلود پیام رسان ایرانی «گپ»

دانلود بهترین پیام رسان ایرانی     


پیام رسان «گپ» برای موبایل و کامپیوتر


بعد از صدور دستور مسدود سازی تلگرام  ، پیام رسان های جایگزین با هجوم کاربران ایرانی مواجه شده اند و در این میان پیام رسان «گپ» به عنوان جایگزین تلگرام از سوی کاربران ایرانی مورد استفاده قرار گرفته است.
پیام رسان گپ از سوی کاربران ایرانی با بیشترین استقبال مواجه شده است و کاربران دلایل مختلفی را برای استفاده از این پیام رسان عنوان کرده اند.
دولتی نبودن این پیام رسان و عدم قطع سرور و اختلال در ارتباط های کاربران در این پیام رسان  از مهمترین دلایل استفاده کاربران از این پیام رسان در نبود تلگرام عنوان شده است.
پیام رسان گپ از سوی شرکت توسعه دهنده آن برای کسب و کارهای فضای مجازی مناسب سازی شده است و امکان خرید الکترونیکی از سوی کاربران را فراهم کرده است.


گپ همانند سایر پیام رسان های معروف بین المللی تمامی امکانات ارتباطی از جمله چت دو نفره، گروه و کانال را در اختیار مخاطب خود قرار می دهد، اما در کنار این قابلیت برای افزایش کارایی پیام رسان، گپ یک بستر ارائه محتوای ارزشمند و معتبر نیز فراهم نموده است. شرکت ها و افرادی دارای محتوا و خدمات ارزشمند هستند می توانند از طریق گپ، خدمات و اطلاعات خود را در اختیار مخاطبین گپ قرار دهند.

 اطلاعات، خدمات، سرگرمی
«پیام رسان گپ» دنیایی از اطلاعات کاربردی ، خدمات مفید ، بازی و سرگرمی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در پیام رسان گپ با مراجعه به بخش «اطلاعات، خدمات، سرگرمی» می‌توانید از لیست، محتوا و یا خدمت مورد نظرتان را برای خود فعال نمایید و به صورت روزانه و رایگان از این محتواها بهره مند شده و لذت دسترسی سریع و آسان به اطلاعات معتبر دلخواه تان را تجربه کنید.

 چت دو نفره و ایجاد گروه و کانال
«پیام رسان گپ» با ارائه پلتفرم‌های مختلفی همچون اندروید ، iOS و نسخه تحت وب این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که همیشه و در هر لحظه مسنجر گپ را در اختیار داشته باشید. در این پیام رسان می‌توانید به‌صورت دونفره و یا گروهی با دوستان خود چت کنید و از سرعت بالا، سهولت دسترسی و رابط کاربری جذاب گپ لذت ببرید.

 ارسال عکس، ویدئو، فایل، موقعیت مکانی، نقاشی و …

بدون شک مکالمات متنی و چت کردن به تنهایی فاقد جذابیت کافی و در درازمدت کسل کننده است. در «پیام رسان گپ» می‌توانید به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن برای دوستان خود عکس، فیلم، استیکر و… ارسال کنید و لحظات لذت بخشی را تجربه کنید. تجربه‌ی این قابلیت در «پیام رسان گپ» برای شما دوستداشتنی‌تر از قبل خواهد بود.

 ارسال استیکر
در «پیام رسان گپ» حس و حال خود را با استفاده از استیکرهای جذابی که بصورت اختصاصی برای این مسنجر ایرانی طراحی شده‌اند با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 تغییر پوسته به انتخاب خودتان

در «پیام رسان گپ» به راحتی می‌توانید پوسته‌ای جذاب و دلنشین به انتخاب خودتان را انتخاب و اعمال کنید. مسنجر گپ پوسته‌های اختصاصی و جذابی تدارک دیده تا همه چیز در محیط این پیام رسان مطابق میل شما باشد.

ایجاد رمز عبور برای افراد ناشناس
در «پیام رسان گپ» به راحتی می‌توانید از مدرن‌ترین روش‌های رمزنگاری برای درخواست رمز عبور هنگام ورود به مسنجر گپ استفاده کنید و از عدم دسترسی دیگران به اطلاعات و مکاتبات خود مطمئن گردید.



دانلود نسخه اندروید   22.040 کیلوبایت


دانلود نسخه کامپیوتری (آزمایشی)   42.730 کیلوبایت


دانلود پیام رسان گپ     ،     دانلود نسخه دسکتاپ پیام رسان گپ     ،     پیام رسان پرسرعت ایرانی     ،     طراحی بسیار زیبای پیام رسان ایرانی گپ     ،     پیام رسان گپ بهترین جایگزین برای تلگرام     ،     دانلود بهترین پیام رسان داخلی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد