دانـلـود مـداحـی و  تـــواشـــیــح

دانـلـود مـداحـی و تـــواشـــیــح

وبلاگی برای دانلود مداحی ، تواشیح ، صدای زنگ مذهبی ، کدهای پیشواز مذهبی ، تلاوتهای مجلسی قرآن، اذان ، دعا و مناجات و ...
دانـلـود مـداحـی و  تـــواشـــیــح

دانـلـود مـداحـی و تـــواشـــیــح

وبلاگی برای دانلود مداحی ، تواشیح ، صدای زنگ مذهبی ، کدهای پیشواز مذهبی ، تلاوتهای مجلسی قرآن، اذان ، دعا و مناجات و ...

محصولات طبیعی شمیم سلامت



خمیردندان کاملا طبیعی شمیم سلامت


خواص خمیردندان شمیم سلامت:


# سفید کننده


# ضدعفونی کننده


# درمان کننده عفونت های لثه


# پیشگیری کننده از خرابی دندان


# خوشبو کننده دهان






پودر دندان درد شمیم سلامت

- اگه از عفونت دندان رنج می برید- اگه درد دندان خواب و خوراک رو از شما گرفته- اگه درد دندان آرامش و آسایش شما رو سلب کردهبرای کشیدن دندان عجله نکنید

دندان سیب زمینی و پیاز نیست که هر وقت تموم شد فورا بتونید برید بقالی سر کوچتون فورا تهیه کنید.

دندان طلای سفیدی ست که تنها افرادی قدرش را می دانند که  آن را از دست داده اند .

 ولی شما دیگه نگران عفونت و درد دندان هایتان نباشید کافیست چند بار از این پودر استفاده کنید تا معجزه اش رو در خشکاندن عفونت ها و از بین بردن درد دندان ببینید.




پودر کلسیم شمیم سلامت


- کم نظیرترین
- قویترین
- طبیعی ترین
- سالم ترین
- و مؤثر ترین دارو
برای پوکی، درد، ضعف و ترک خوردگی و شکستگی استخوان می باشد که در کمترین زمان ممکن، بیمار نتیجه ی آن را خواهد دید.


# بیمار با مصرف 1 الی 3 قوطی از این پودر (که بستگی به سن و نیز شدت و ضعف مشکل استخوانی بیمار دارد) به یاری حق، بهبودی کامل را بدست خواهد آورد.


# افراد زیادی بودند که از ضعف و درد پا، سالها رنج می بردند بگونه ای که حتی توان راه رفتن رو نداشتند و یا افرادی که در اثر تصادف دچار ترک خوردگی استخوان شده بودند و بنا به تشخیص پزشکان ارتوپد تنها راه درمان را در عمل جراحی دیده بودند - که بعضا این نوع درمان ها با هزینه های هنگفت مالی همراه هست - فقط با مصرف یک الی دو قوطی از این پودر، سلامتی خود را بدست آورده اند .


# این پودر برای همه ی افراد حتی کودکان جهت استحکام دندان ها و استخوان هایشان و نیز برای خانم ها، که معمولا بعد از زایمان دوم یا سوم دچار پوکی استخوان می شوند بسیار مفید و بعضا ضروری می باشد.


عوارض ناشی از کمبود کلسیم در بدن:

# افرادی که دچار کمبود کلسیم در بدن می باشند، رنگ پدیده، بی توجه، خسته و تنبل به نظر می رسند. کمبود کلسیم سبب ایجاد تغییرات در استخوانها و عضلات می گردد. این افراد نسبت به سرمای هوا حساس ترند، عصبی بوده و از اختلالات ذهنی رنج می برند.


# تعریق در هوای سرد آشکارترین نشانه کمبود کلسیم در تمامی سنین بشمار می رود.


# کمبود کلسیم می تواند باعث ایجاد استخوانهای نرم، تخریب دندان، تپش قلب، گرفتگی عضلات، بی خوابی و زودرنجی گردد.


# کودکانی که از مادران دچار کمبود کلسیم متولد می شوند نیز از کمبود کلسیم رنج می برند.


# کمبود کلسیم در کودکان باعث ایجاد تأخیر در رشد و کاهش سلامت استخوانها و دندانها شده و اشتهای آنها را بسیار کاهش می دهد.


# کودکانی که دچار کمبود کلسیم می باشند از تأخیر در دندان درآوردن رنج برده و مستعد به داشتن گردنهای لاغرو سرهای بزرگ می باشند.


# کمبود کلسیم باعث کاهش مقاومت بدن می گردد و این کودکان خیلی سریع مبتلا به عفونتهای گوارشی و تنفسی می گردند.


# کمبود کلسیم در دختران جوان باعث ایجاد تأخیر در بلوغ، قاعدگی نامنظم، خونریزی شدید به همراه دردهای شکمی و کاهش سطح مقاومت بدن در برابر ابتلا به عفونت می گردد.


# در موارد عدم دریافت میزان کافی کلسیم در دوران بارداری، تکامل جنین با استخراج کلسیم ذخیره شده از استخوانها ادامه پیدا می کند که این امر در کاهش قدرت استخوانهای کودک نقش دارد.


# خونریزی، کمبود شیر مادر، کاهش تمرکز حافظه و طولانی شدن دوران زایمان از علائم معمول کمبود کلسیم بعد از تولد نوزاد می باشند.




روغن سیاهدانه شمیم سلامت


اکسیر درمان


خداوند متعال در روغن سیاه‌دانه، نعمت‌ها و برکات فراوانی قرار داده به‌گونه‌ای که بسیاری از بیماری‌ها با همین روغن پربرکت درمان می‌شود.

خواص روغن سیاهدانه ی شمیم سلامت:

نابود کننده و از بین برنده ی تب
کافیست دو الی سه نوبت این روغن را به بیمار بدهید تا تبش کاملا از بین برود

مقدار مصرف: برای بزرگسالان هر 6 ساعت یک قاشق غذا خوری و برای خردسالان هر 4 ساعت یک قاشق مرباخوری

توجه1: کسی که تب دارد درصورت داشتن یبوست اول باید یبوستش رفع شود بعد روغن سیاهدانه طبق دستور به ایشان داد وگرنه در درمان تب موفق نخواهید بود.

توجه2: اگر نوزادتان را واکسن زدید (البته واکسن به هیچ‌عنوان مورد تأیید نیست و بهترین واکسن، حجامت می‌باشد) فورا نصف قاشق مرباخوری روغن سیاهدانه را به ایشان بخورانید بلافاصله مادر پستانش را در دهانش بگذار تا بچه اذیت نشود و به موضع واکسن هم مقداری از این روغن را بمالید انشاء الله بچه دچار تب نمی شود و درد واکسنش زود از بین می رود. این دستور را هر ‍3 ساعت یکبار تکرار کنید تا سه الی چهار نوبت

گوش دردی که منشأ آن سردی یا عفونت باشد
 به مدت 3 الی 4 شب چند قطره روغن سیاهدانه را داخل گوش و قسمت ملاج بیمار بچکانید و نیز به قسمت های پشت و بیخ گوش هم بمالید (خردسال 2 الی3 قطره بزرگسال 3 الی 4 قطره)

توجه: چنانچه این روغن به تنهایی جواب نداد ابتدا طبق دستور فوق روغن سیاهدانه را در گوش بچکانید سپس مقداری عسل طبیعی وارد گوش نمایید.

سردردی که منشأ آن از سردی یا عفونت باشد
 به مدت 3 الی 4 شب چنده قطره از این روغن را داخل گوش ها و بینی ها و قسمت ملاج سر بچکانید.

عفونت رحم
خانم های متأهلی که دچار عفونت رحم می شوند بجای اینکه دائما داروهای شیمیایی و چرک خشک کن مصرف کنند و چند صباح دیگر عوارضش دامنگیر آنها شود کافیست چند نوبت با فاصله سه الی چهار روز مقداری از این روغن را وارد رحم نمایند که نابود کننده ی عفونت هاست چنانچه اگر عفونت خیلی شدید بود به گونه ای که روغن سیاهدانه به تنهایی جواب نداد می شود عسل هم به آن اضافه نمود.

جهت کسب اطلاع از راحت ترین و بهترین روش وارد رحم کردن روغن و عسل می تونید از طریق آیدی تلگرام اینجانب @stmtr95 بصورت خصوصی سوال نمایید.

سینوزیت
برای درمان سینوزیت روغن سیاهدانه بصورت مکمل بکار می رود برای افرادی که مبتلا به آن هستند باید مدتی این روغن را شب ها قبل از خواب داخل بینی یشان بچکانند.

پا درد 
برای درد پایی که از سردی و رطوبت ناشی می شود مالیدن این روغن به موضع درد بسیار مفید می باشد.

سرماخوردگی و آنفلوانزا
 برای بزرگسالان هر شش ساعت نصف قاشق غذا خوری و برای خردسالان هر شش ساعت یک قاشق مرباخوری تجویز می شود (البته بیمار بایدپرهیزات هم داشته باشد از جمله پرهیز از مصرف سردیجات و ترشیجات).

سرفه ای که منشأ آن از سردی باشد
چند نوبت باید قسمت سینه و کتف ، ملاج، اطراف گوش و زیر گلوی بیمار را با این روغن، روغن مالی کرد و نیز مقداری از آن را هم میل کند.

امتیاز روغن سیاهدانه شمیم سلامت بر روغن های سیاهدانه ی بازار:

معمولا روغن سیاهدانه را یا با پایه روغن کنجد و یا زیتون بصورت جوشاندن می گیرن که خیلی خواصش کم هست و تأثیر قابل توجهی روی بیماری ندارد.یا بوسیله ی دستگاه کلد پرس در اثر فشار سرد می گیرند که عوارض دارد.

متاسفانه خیلی از مردم چون می بینند این نوع روغن سیاهدانه جلوی چشم شان درست می شود و خالص هست فکر می کنند جنبه ی درمانی زیادی دارد درحالی که از عوارضش غافلند.

 روغن هایی که به وسیله دستگاه های کلد پرس و فشار سرد گرفته می شود جنبه خوراکی ندارد چون خیلی تیز هست و سموم سیاهدانه رو هم به همراه داره به همین جهت ممکنه ایجاد مشکل نماید و اگر موضعی هم بخواهند استفاده کنند بعضا دیده شده است باعث مشکلات پوستی می شود.


روغن سیاهدانه ی شمیم سلامت به روش ابتکاری خاص گرفته می شود که در عین خالص بودن هم جنبه خوراکی دارد و هم جنبه مالیدنی و موضعی.




موبر آرسنیکدار شمیم سلامت


خواص موبر (نوره) آرسنیکدار شمیم سلامت:


# نظافت و تمیزکننده پوست


# تقویت کننده ی میل جنسی


# لطافت بخش پوست


# ضد رماتیسم


# ضد سرطان خون و پستان


# نشاط آور


# دفع کننده سودا


و . . .


اهمیت نوره در روایات:

از امام رضا (ع) روایت شده که می فرمایند : یک روز در میان از نوره (واجبی استفاده نمایید) و اگر نشد دو روز در میان، اگر نشد سه روز در میان، اگر نشد هفته ای یک بار، اگر نتوانستید دو هفته یک بار، اگر نتوانستید سه هفته یک بار، نتوانستید ماهی یک بار و حتی اگر پول نداشتید قرض کنید و این کار را انجام دهید و اگر چهل روز بگذرد و کسی از نوره استفاده نکرد، مسلمان نیست. (البته اینکه فرموده مسلمان نیست به معنای مسلمان نبودن فقهی و کافر بودن نیست بلکه می خواهد اهمیت استفاده از نوره را امام علیه السلام برساند)

از امام صادق (ع) روایت شده که می فرمایند : دستور نوره کشیدن هر پانزده روز است، کسی که بیست و یک روز بر او بگذرد و نوره نکشیده باشد اگر پول ندارد به حساب خدای بزرگ قرض گیرد و نوره ( واجبی ) کشد کسی که چهل روز بگذرد و نوره نکشد نه مؤمن باشد و نه مسلمان و نه کرامتی دارد
 
از امام رضا (ع) روایت شده که می فرمایند : نوره ( واجبی ) وقتی به بدن گذاشته می شود علاقه مرد را به زن و زن را به مرد شدیداً شدت می دهد و وقتی زیر بغل گذاشته می شود شانه را قوی دید را زیاد می کند.


روش استفاده:

در موقع استفاده باید بدن خشک باشد
دارو نه خیلی رقیق باشد و نه خیلی سفت تا نوره به راحتی به موضع بچسبد (توجه داشته باشید اگر خیلی رقیق یا سفت باشد ممکن است در مو زدایی تأثیرش کم شود)

در تهیه خمیرش حتما از آب داغ استفاده شود.

زمان استفاده حتما از دستکش های یک بار مصرف استفاده کنید چون ممکن است به پوست دست یا ناخن هایتان آسیب برسد.

وقتی که خمیر نوره آماده شد به مواضع موهای زاید بمالید به گونه ای که کاملا سطح تمام مو را بپوشاند سپس صبوری بخرج دهید تا زمانی که وقتی موها را می کشید راحت کنده شود. در این زمان با آب گرم یا ولرم بشویید و با دست موها را به راحتی جدا کنید.

پس از شستن نوره بهتر است به بدن خود حنا بمالید تا موجب لطافت بیشتر پوست شما شود. این کار علاوه بر لطافت بخشی به پوست ، مانع نیش زدن حشرات موذی مانند پشه می شود و نیز از بیماری برص هم پیشگیری می کند.




روغن بنفشه شمیم سلامت


اهمیت روغن بنفشه از منظر روایات:


امام صادق علیه السلام فرمود: « روغن بنفشه، آقاى روغن ها است.»
صالح بن عقیده از پدرش نقل می کند که: مقدارى غلّه به امام هدیه کردم. آن شخص که غله‏ ها را برده بود، دچار صرع شد (غش و سر درد خیلى شدید) و مخش عیب برداشت، به شدّت احساس درد مى‏کرد.
او مدینه رفت و به امام علیه السلام خبر داد، امام فرمود: «آیا روغن بنفشه به او ندادید؟» پس بنفشه (روغن بنفشه) داخل بینى او ریختند و خوب شد.

بعد امام فرمود: «اى عقبه! روغن بنفشه در تابستان، سرد و در زمستان، گرم است. براى شیعیان نرم است اگر مردم فایده و قدر روغن بنفشه را می ‏دانستند، یک اَوقِیه (واحد وزنیست حدود هفت مثقال) بنفشه را یک دینار می خریدند.»


دیگر فرمایشات امام صادق (ع) پیرامون روغن بنفشه:


# مَثَل روغن بنفشه در میان روغن ها، همانند مَثَل ما اهل بیت است در میان مردم.


# فضیلت روغن بنفشه بر دیگر روغن ها، همچون فضیلت اسلام بر تمام ادیان است.


# چه روغن نیکویی است، روغن بنفشه؛ چون درد را از سر و چشم ها می برد.


# روغن بنفشه مغز را نیرو می بخشد.


# داغیِ تب را به وسیله روغن بنفشه برطرف کنید.


خواص روغن بنفشه:


# از بین برنده ی عفونت های بینی و اخلاط جمجمه


# بهترین پیشگیری کننده از تمامی بیماری های مغزی و بیماری ها ی نزله ای


# ضد چین و چروک پوست


# نرم کننده و ضد خشکی پوست


# مفید برای سینوزیت و بعضی از سردردها


# تقویت کننده مو و ابرو


# درمان کننده ترک لب (البته باید به ابروها مالیده شود)


# مفید برای پیشگیری و درمان خونریزی بینی کودکان


و . . .

روغن بنفشه شمیم سلامت با کیفیت بسیار عالی تهیه شده است.

توجه: بنفشه به تنهایی روغنی ندارد حتما باید با پایه روغن های طبیعی دیگر گرفته شود  که شمیم سلامت با پایه 3 روغن معروف و طبیعی زیتون، کنجد و  بادام آن را تولید کرده است.




سکنجبین عسلی شمیم سلامت


خواص سکنجبین عسلی شمیم سلامت:


# نقش مصلح غذایی را ایفا می کند .


# مجاری بسته و رگ های گرفته ی شما را باز می کند و رسوبات را شستشو می دهد .


# نفوذ مواد غذابی به داخل سلول ها را افزایش می دهد .


# چربی سوز و از بین برنده ی فضولات بدن خصوصا اخلاط سودا و صفرا است .


# این نوشیدنی غذای سلول های بدن هم می باشد .


# بلغم را می سوزاند و شفابخش همه ی امراض است .


# سکنجبین طبع انسان را اصلاح می کند .


# عفریت سرطان را از وجود شما پاک می کند .


# با خوردن مداوم آن، هرگز تا آخر عمر به یاری خدا سکته نمی کنید .


توجه:
سکنجبین زمانی دارای خواص فوق خواهد بود که با عسل و سرکه ی طبیعی و با روش خاص درست شود نه از شکر و سرکه ی صنعتی که محلی از اِعراب ندارد.




روغن معجون شمیم سلامت


خواص روغن معجون شمیم سلامت:
 
روغن معجون شمیم سلامت تقریبا یک روغن همه کاره می باشد البته برای مشکلات و بیماری هایی که از سردی نشأت می گیرد اعم از سینوزیت، دردهای استخوانی، گرفتگی، سرفه، کم کاری تیروئید، گوش دردها

سینوزیت
این روغن برای افرادی که عفونت سینوس دارن بصورت مکمل استفاده می شود یعنی در کنار داروها و دستورات دیگر که برای درمان سینوزیت هست در کنار آنها این روغن باید استفاده شود و روش استفاده اش به این صورت است که مرتب روزی یک الی دو بار قسمت پیشانی و ابروهایشان را با این روغن چرب کنید.

درد های استخوانی
برای دردهای استخوانی این روغن بصورت موضعی استفاده می شود یعنی روزی یک الی دو بار خصوصا شب ها قبل از خواب موضع درد را باید با این روغن چرب کنند.

گرفتگی های عضلانی
موضع درد را باید ابتدا با روغن معجون روغن مالی و مقداری ماساژ دهند سپس بادکش گرم منقطع (یعنی هر بادکشی که می گذارند 1 الی 2 دقیقه بماند سپس جای آن را عوض کنند و این عمل را زیاد تکرار نمایند) انجام دهند.
 
سرفه
برای افرادی که سرفه می کنند باید با این روغن هر 8 ساعت یک بار قسمت های کتف، قفسه سینه، گلو و پشت و اطراف گوش چرب کنند و 3 الی 5 قطره از این روغن را قسمت ملاج سر بچکانند.
 
کم کاری تیروئید
در کنار پرهیزات و استفاده از داروهای گیاهی باید گلو، زیر فک، اطراف گوش را با این روغن چرب کنید و 3 الی 5 قطره قسمت ملاج سر و یک قطره داخل هر گوش بچکانید.

گوش درد
هر 12 یا 24 ساعت یک بار داخل هر گوش یک الی دو قطره از این روغن چکانده شود و اطرف، پشت و بیخ گوش ها با آن چرب شود.




پودر دندان شمیم سلامت


حاصل 7 سال تجربه

 
خواص پودر دندان شمیم سلامت:


# سالم و طبیعی بوده و عوارض خمیردندان را ندارد


# ضدعفونی کننده ی فضای دهان می باشد


# باعث خوشبویی دهان می شود


# سفید کننده ی دندان ها در حد استاندارد 


# بعضا از آفت دهان پیشگیری می کند


# دندان دردهای سطحی را تسکین می دهد


# از خرابی دندان جلوگیری می کند


عوارض خمیردندان:

دانشمندان معتقدند خطرات و عوارض خمیردندان نیز کمتر از فایده آن نیستند ( البته اگر فایده ای باشد).

 محققان می گویند خمیردندان ها حاوی مواد شیمیایی هستند که برای سلامتی ما مضر هستند. مواد شیمیایی موجود در خمیردندان ها منجر به بروز احتمالی سرطان دهان و سینه، بیماری های قلبی و عصبی، سوزش دهان، آسیب به لثه و آلودگی محیطی می شود.

دکتر توبی تالبوت متخصص و عضو انجمن جراحان، در همین رابطه به پژوهش پرداخته است.
 دکتر تالبوت پس از 35 سال فعالیت در این حرفه می گوید خمیردندان هایی که در قفسه فروشگاه ها یافت می شود نه تنها خاصیت درمانی نداشته بلکه محصول صنایع شیمیایی است.

(البته حرف های دانشمندان امروزی در زمینه ی پزشکی و تغذیه هیچ ارزش علمی برای ما ندارد ولی بعنوان مؤید آورده می شود)
 
بهترین ماده طبیعی برای جایگزینی خمیردندان، پودر دندان شمیم سلامت و بهترین مسواک برای جایگزینی مسواک های پلاستیکی چوب مسواک (چوب اراک) می باشد.
 
اینکه در احادیث این همه سفارش به مسواک شده منظور چوب اراک یا زیتون و امثالهم می باشد نه خمیردندان شیمیایی و مسواک های پلاستیکی که چه بسا اگر ائمه علیهم السلام در این زمان حضور داشتند ممکن بود استفاده از آنها را حرام هم بدانند.




حنای خالص شمیم سلامت


حنای 100 % خالص و بدون هیچگونه مواد افزودنی


برگ حنا رو تهیه و خودمون آسیاب  میکنیم




سویق گندم شمیم سلامت


خواص سویق گندم شمیم سلامت


# تقویت کننده معده


# خوراکی بسیار مقوی در ایام بارداری


# تقویت کننده موها در ایام شیردهی


# افزایش دهنده نیروی جنسی


# مفید برای رشد کودکان




سویق جو شمیم سلامت


خواص سویق جو شمیم سلامت


# بلغم را از معده و صفرا را از تن خارج میکند


# پایین آورنده قند خون و دیابت بارداری


# لاغر کنند اگر بجای صبحانه مصرف شود


# مفید برای خارش بدن


# تقویت کننده عضلات




سویق عدس شمیم سلامت


خواص سویق عدس شمیم سلامت


# عطش و تشنگی را کاهش میدهد


# معده را تقویت می کند


# صفرا را خاموش می کند


# به درون خنکی می بخشد


# برای جلوگیری از خونریزی های زنانگی مفید است




سویق نخود شمیم سلامت


خواص سویق نخود شمیم سلامت


# خونساز


# تقویت کننده قوای جنسی


# چاق کننده


# مفید برای دیسک کمر


# تقویت کننده ضعف عمومی بدن




سویق برنج شمیم سلامت


خواص سویق برنج شمیم سلامت


# ضد اسهال


# درمان کننده لاغری


# ضد ریزش مو


# تقویت کننده ضعف عمومی بدن



نظرات 1 + ارسال نظر
محمدتقی عامریون جمعه 22 دی 1396 ساعت 02:27 ب.ظ

با عرض سلام. لطفا آدرس فروشگاه و شماره تماس خودتان را ارسال فرمایید. با تشکر

سلام علیکم و رحمة الله
آدرس به ایمیلتون فرستاده شد
شماره تماس بنده:
09354508131

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد