دانـلـود مـداحـی و  تـــواشـــیــح

دانـلـود مـداحـی و تـــواشـــیــح

وبلاگی برای دانلود مداحی ، تواشیح ، صدای زنگ مذهبی ، کدهای پیشواز مذهبی ، تلاوتهای مجلسی قرآن، اذان ، دعا و مناجات و ...
دانـلـود مـداحـی و  تـــواشـــیــح

دانـلـود مـداحـی و تـــواشـــیــح

وبلاگی برای دانلود مداحی ، تواشیح ، صدای زنگ مذهبی ، کدهای پیشواز مذهبی ، تلاوتهای مجلسی قرآن، اذان ، دعا و مناجات و ...

تمهیدات ویژه برای ایمنی از بیماری های فصل پاییز


تمهیدات ویژه برای ایمنی از بیماری های فصل پاییز
 (مثل سرماخوردگی، تب، سرفه، آنفلوانزا و ...)

معمولا افرادی زود به زود و خیلی زیاد در فصل پاییز دچار بیماری های فوق می شوند که سیستم ایمنی بدنشان ضعیف هست لذا جهت تقویت سیستم ایمنی بدن می توانید به دستورات ذیل عمل نمایید و معجزات آن را ببینید.

 1 - انجام حجامت    

از همین حالا تا هوا سرد نشده است اقدام به انجام حجامت نمایید حتی برای کودکان (البته از چهارماهگی به بالا) برخلاف تصور خیلی از افراد که فکر می کنند حجامت به خاطر خروج خون از بدن باعث ضعف بدن می شود حجامت نه تنها باعث ضعف بدن نمی شود بلکه باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود چرا که از محل حجامت خون های آلوده و فرسوده که دیگر برای بدن جز ضرر هیچ سودی ندارد دفع می شود بخاطر همین بچه هایی که  مرتب در طول سال دو الی سه مرتبه حجامت انجام می دهند یا مریض نمی شوند و یا اگر مریض شوند سریع سلامتی شان را بدست می آورند پس اولین اقدام برای پیشگیری از بیماری های فصل پاییز و زمستان انجام حجامت از ابتدای فصل پاییز هست
 البته بهتر است حجامت در روزهایی که تأثیرش بیشتر هست انجام گیرد تا از فواید آن بیشتر بهره مند شوید.

2 - روغن سیاهدانه شمیم سلامت میل شود


هر پانزده یا حداقل هر ماه سه روز پشت سرهم هر 12 ساعت یک بار روغن سیاهدانه ی شمیم سلامت میل نمایید (کودکان 10 قطره بزرگسالان 15 قطره)

روغن سیاهدانه تمامی عفونت های بدن را از بین می برد و به بدن گرمی می بخشد و هیمن امر باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

از اینکه که گفته شد روغن سیاهدانه شمیم سلامت استفاده شود علتش این است که این روغن به گونه ای گرفته می شود که هم جنبه خوراکی دارد و هم جنبه موضعی و مالیدنی.

 سیاهدانه درصدی سمیت دارد و هنگام روغن کشی این سم باید از روغن جدا شود لذا روغن هایی که در بازار هست معمولا یا با دستگاه های کلد پرس می گیرند که در اینصورت درسته که خالص هست ولی آن درصد سمیت جدا نمی شود به همین جهت وقتی که می خورید گلوی شما را می سوزاند و یا با جوشاندن و پایه های روغن زیتون و کنجد گرفته می شود که اصلا کیفیت ندارد.
 
روغن سیاهدانه شمیم سلامت که از تولیدات خودمان می باشد در ایران نگیم بی نظیره ولی  میشه گفت خیلی کم نظیره

دیگر فواید روغن سیاهدانه شمیم سلامت
فوق العاده تب بُر، مفید برای دیابت،مفید برای دردهای عضلانی و استخوانی، تسریع بخش در جوش خوردن شکستگی های استخوانی و ...



3- خوردن عسل صبح ناشتا


هر روز صبح ناشتا یک قاشق مرباخوری عسل خالص (عسلی که زنبور آن فقط از گل و گیاه تغذیه نموده باشد هرچند عسلی که زنبورش اگر حداقل 40 تا 50 درصد از گل و گیاه هم تغذیه کرده باشد باز جنبه دارویی و درمانی دارد ولی عسل هر چقدر خالص تر باشد مفیدتر و مؤثرتر است) میل کنید.

اهمیت عسل و فواید آن

امام کاظم علیه السلام: مردم به چیزی بهتر از کشیدن خون (حجامت) و خوردن عسل مداوا نمی گردند.
 
به عقیده ابوعلی سینا، عسل غذایی است که جوانی را جاویدان می سازد. حافظه را نیرو می بخشد و گذشته را در خاطر زنده می کند اندیشه را پاک می سازد. زبان را می گشاید و درد را ریشه کن می کند.


 

4- خوردن دمنوش دارچین حداقل هفته ای 2 الی 3 وعده



دارچین جریان خون را تسهیل می کند و خاصیت ضد ویروسی و ضدعفونی دارد لذا کسانی که مرتب دم نوش دارچین در فصل پاییز و زمستان استفاده می کنند از بسیاری از بیماری های این فصل در امان می مانند.


اینقدر درمان های خودمان را که از ائمه و حکمای ما به ما رسیده دست کم نگیریم و به پزشکی جدید که خیانت دشمنان به ملت ماست پناهنده نشویم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد