دانـلـود مـداحـی و  تـــواشـــیــح

دانـلـود مـداحـی و تـــواشـــیــح

وبلاگی برای دانلود مداحی ، تواشیح ، صدای زنگ مذهبی ، کدهای پیشواز مذهبی ، تلاوتهای مجلسی قرآن، اذان ، دعا و مناجات و ...
دانـلـود مـداحـی و  تـــواشـــیــح

دانـلـود مـداحـی و تـــواشـــیــح

وبلاگی برای دانلود مداحی ، تواشیح ، صدای زنگ مذهبی ، کدهای پیشواز مذهبی ، تلاوتهای مجلسی قرآن، اذان ، دعا و مناجات و ...

داستان غم انگیز نوره



داستان غم انگیز نوره


خیانت به مردم و خدمت به استعمار

سه تا ماده حیاتی در نوره (موبر) است که عبارتند از: آرسنیک، فسفر و گوگرد که از طرف وزارت بهداشت اعلام شده است نوره هایی که به فروش می رسد غیربهداشتی است مگر آنکه آرسنیک آن را خارج کنند چون آرسنیک سرطان زاست که متأسفانه دستور داده اند تمام کارخانه ها آرسنیک موجود در نوره را خارج کنند تا مردم از این نعمت الهی که ضد سرطان است محروم شوند و به قیمت مفت به کشورهای اروپایی مثل فرانسه فروخته شود.


حالا کشورهای خائن اروپایی چه بهره برداری از این آرسنیک می کنند؟


اولا به قیمت مفت از ما می خرند


ثانیا با منع مردم در استفاده کردن از نوره آرسنیکدار به بهانه سرطان زا بودن آن،  شیوع سرطان را در بین مردم ما زیاد می کنند.
 (الان آماری که در کشور پیرامون سرطان می دهند می گویند هر 5 نفر ایرانی یک نفر مبتلا به سرطان هست)

ثالثا اروپایی های خائن  از این ماده حیاتی داروی شیمیایی ضد سرطان خون برای شیمی درمانی درست می کنند و به قیمت گزاف به ما می فروشند.

حالا با این همه جنایت در حق ملت ما، آیا واقعا داروهایشان ضد سرطان هست و سرطان را درمان می کند؟

 با کمال تأسف باید بگویم خیر؟ نه تنها سرطان را درمان نمی کند بلکه تقویت کننده سرطان هم هست.

برنامه ی آنها به اینصورت هست که وقتی نوره ی واقعی را از مردم ما می گیرند خود بخود رشد سرطان زیاد می شود وقتی که مردم ما دچار سرطان شدند باید جهت درمانش اقدام کنند. کجا؟ مراکز شیمی درمانی که مجبور هستند داروهایشان را از همین کشورهای خائن اروپایی تهیه کنند. توی فاصله زمانی کوتا تقریبا بین 6 ماه تا سه سال این بیمار بدبخت بی چاره موظف هست مرتب جهت سرکیسه شدن به این مراکز مراجعه کند تا وقتی که تمام زندگیش را تقدیم این خائنین کند.
 بعد چی؟ درمان می شود؟
 خیر بعد باید برود با خیال راحت بمیرد بله با خیال راحت بمیرد چون دیگر چیزی از زندگی و دنیا برایش نمانده که نگران آن باشد.
برای اثبات این حرف نیاز به تحقیق های آنچنانی نیست کافیست یه مقدار به دور و بر خودمان نگاه کنیم آنگاه خواهیم دید که چند نفر از افرادی که  می روند شیمی درمان جان سالم به در می برند.

یکی از رفقای بنده حدود هفت سال قسمت شیمی درمانی بودند که حدود 20 هزار پرونده زیردستش بود گفتم فلانی انصافا چند نفر از  20 هزار نفر جان سالم بدر بردند با کمال تأسف و تأثر گفتند فلانی اگر بخوای راستش را بگویم سه الی چهار نفر که خود پزشک ها هم تعجب کرده بودند و گفتند احتمالا این سه چهار نفر اصلا  سرطان نداشتند. و بیماران جان سالم به در برده هم می گفتند ما با نذر و نیاز و توسل نجات پیدا کردیم.


در ادامه گفت به پزشک گفتم آقای دکتر شما که می دانید کسی با شیمی درمانی جان سالم به در نمی برد چرا به مردم نمی گوید تا این بی چاره ها حداقل زندگی شان را بر باد ندهند. گفت ما دوست داریم بگوییم ولی اولا شرکت های دارو سازی خفت ما را می گیرند ثانیا یه عده ی دیگه بخاطر منافعشان ما را خفه می کنند.

آرسنیک ضد سرطان خون هست ولی اینکه چطور باید وارد بدن بشود و سرطان را نابود یا پیشگیری کند راهش این نیست که مستقیم وارد خون شود و زودتر پدر طرف را در بیارود که کشورهای اروپایی دارن در حق ما انجام می دهند بلکه باید از طریق تنفس و از راه پوست وارد بدن شود نه مستقیم از راه خون به همین خاطر هست که امام رضا علیه السلام می فرماید قبل از نوره کشیدن ابتدا آن را بو کنید بعد استفاده نمایید.

جالب اینجاست آرسنیک این ماده ی گرانسنگ و حیاتی آن هم مال مملکت خودمان اگر یک ایرانی بخواهد آن را تهیه کند قاچاق محسوب می شود و باید به زحمت آن را گیر بیاورد ولی تقدیم آن به کشورهای جنایتکاری چون فرانسه و ... نه تنها مشکلی ندارد بلکه در آمد ارزی برای کشور به حساب می آید.

در استفاده از نوره حتما باید از وجود آرسنیک در آن اطمینان داشته باشید تا انشاء ا... از ثمرات حیاتی آن بهره مند شوید. وگرنه صرف سنتی بودن نوره دلیل بر آرسنیکدار بودن آن نیست.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد