دانـلـود مـداحـی و  تـــواشـــیــح

دانـلـود مـداحـی و تـــواشـــیــح

وبلاگی برای دانلود مداحی ، تواشیح ، صدای زنگ مذهبی ، کدهای پیشواز مذهبی ، تلاوتهای مجلسی قرآن، اذان ، دعا و مناجات و ...
دانـلـود مـداحـی و  تـــواشـــیــح

دانـلـود مـداحـی و تـــواشـــیــح

وبلاگی برای دانلود مداحی ، تواشیح ، صدای زنگ مذهبی ، کدهای پیشواز مذهبی ، تلاوتهای مجلسی قرآن، اذان ، دعا و مناجات و ...

پودر کلسیم شمیم سلامت




- کم نظیرترین
- قویترین
- طبیعی ترین
- سالم ترین
- و مؤثر ترین دارو
برای پوکی، درد، ضعف و ترک خوردگی و شکستگی استخوان می باشد که در کمترین زمان ممکن، بیمار نتیجه ی آن را خواهد دید.
# بیمار با مصرف 1 الی 3 قوطی از این پودر (که بستگی به سن و نیز شدت و ضعف مشکل استخوانی بیمار دارد) به یاری حق، بهبودی کامل را بدست خواهد آورد.

# افراد زیادی بودند که از ضعف و درد پا، سالها رنج می بردند بگونه ای که حتی توان راه رفتن رو نداشتند و یا افرادی که در اثر تصادف دچار ترک خوردگی استخوان شده بودند و بنا به تشخیص پزشکان ارتوپد تنها راه درمان را در عمل جراحی دیده بودند - که بعضا این نوع درمان ها با هزینه های هنگفت مالی همراه هست - فقط با مصرف یک الی دو قوطی از این پودر، سلامتی خود را بدست آورده اند .

# این پودر برای همه ی افراد حتی کودکان جهت استحکام دندان ها و استخوان هایشان و نیز برای خانم ها، که معمولا بعد از زایمان دوم یا سوم دچار پوکی استخوان می شوند بسیار مفید و بعضا ضروری می باشد.


عوارض ناشی از کمبود کلسیم در بدن:

# افرادی که دچار کمبود کلسیم در بدن می باشند، رنگ پدیده، بی توجه، خسته و تنبل به نظر می رسند. کمبود کلسیم سبب ایجاد تغییرات در استخوانها و عضلات می گردد. این افراد نسبت به سرمای هوا حساس ترند، عصبی بوده و از اختلالات ذهنی رنج می برند.

# تعریق در هوای سرد آشکارترین نشانه کمبود کلسیم در تمامی سنین بشمار می رود.

# کمبود کلسیم می تواند باعث ایجاد استخوانهای نرم، تخریب دندان، تپش قلب، گرفتگی عضلات، بی خوابی و زودرنجی گردد.

# کودکانی که از مادران دچار کمبود کلسیم متولد می شوند نیز از کمبود کلسیم رنج می برند.

# کمبود کلسیم در کودکان باعث ایجاد تأخیر در رشد و کاهش سلامت استخوانها و دندانها شده و اشتهای آنها را بسیار کاهش می دهد.

# کودکانی که دچار کمبود کلسیم می باشند از تأخیر در دندان درآوردن رنج برده و مستعد به داشتن گردنهای لاغرو سرهای بزرگ می باشند.

# کمبود کلسیم باعث کاهش مقاومت بدن می گردد و این کودکان خیلی سریع مبتلا به عفونتهای گوارشی و تنفسی می گردند.

# کمبود کلسیم در دختران جوان باعث ایجاد تأخیر در بلوغ، قاعدگی نامنظم، خونریزی شدید به همراه دردهای شکمی و کاهش سطح مقاومت بدن در برابر ابتلا به عفونت می گردد.

# در موارد عدم دریافت میزان کافی کلسیم در دوران بارداری، تکامل جنین با استخراج کلسیم ذخیره شده از استخوانها ادامه پیدا می کند که این امر در کاهش قدرت استخوانهای کودک نقش دارد.

# خونریزی، کمبود شیر مادر، کاهش تمرکز حافظه و طولانی شدن دوران زایمان از علائم معمول کمبود کلسیم بعد از تولد نوزاد می باشند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد